Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la teva accessibilitat, personalitzar i recopilar informació estadística sobre la teva navegació. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK
  • 615.000 €
  • 226 m²
  • 649 m²
  • 4 Habitacions
  • 6 Banys
  • 1 Plaça de parking

Casa en venda amb discoteca privada i àmplies vistes al mar i a la muntanya, a Alella

preu
615.000 €
mida
226 m²
parcel·la
649 m²
Habitacions
4
Banys
6
parking
1

A Alella, amb impressionants vistes al mar des de fins a 3 grans terrasses i a la muntanya, oferim aquesta propietat de més de 230 construïts en una parcel·la de 650 m, apta per a construir una piscina i un gran jardí.
Construïda en 4 plantes, en accedir a l'habitatge es troba les golfes, amb bany i terrassa; a continuació la planta amb 3 habitacions dobles, una en suite, també amb terrassa i 2 banys. La joia de la corona és la discoteca privada, ocupant tota la planta inferior, amb equip de llum i so professionals, dos lavabos, barra de bar equipada, sòls i parets de marbre insonoritzades, i taula de billar.
Aquesta propietat, llista per a entrar a viure, té una bonica i moderna cuina amb illa equipada, fusteria interior de fusta, gres i parquet, fusteria exterior d'alumini / climalit, i és molt eficient en disposar de fins a 14 unitats de climatització (bomba d'aire fred i calor). També disposa de reixes en totes les finestres, buit previst per a ascensor i una sala polivalent independent.
Alella és una de les poblacions de la costa de Barcelona amb major demanda, a només 20 minuts de la ciutat i ben connectada amb transport públic. Vol aprofitar l'ocasió de conèixer aquesta propietat amb un tour virtual?

Detalls

AACC
calefacció
vistes al mar
pati
telèfon
xemeneia
parking
Certificat energètic
  • houseA
    92-100
  • houseB
    81-91
  • houseC
    69-80
  • houseD
    55-68
  • houseE
    39-54
  • houseF
    21-38
  • houseG
    1-20

Sobre Alella

Amb una llarga tradició vinícola des de la seva època romana, Alella és el centre i capital de vins amb DO. Els seus 4 cellers, amb assolellades vinyes davant de la mar, produeixen excel·lents vins. Molt benvolguts en el mercat internacional. A més, la seva pròxima situació a Barcelona fan d'ella una de les poques poblacions del Maresme que té accés directe, per carretera, a la comarca veïna del Vallés Oriental. Alella compta amb una àmplia oferta d'habitatges amb un fort caràcter residencial d'alt nivell.

Sol·liciti més informació
Ref.W-025FSM

Propietats similars

PREMIUM HOUSES Barcelona
Avda. Pau Casals, 5
PREMIUM HOUSES Alella
Plaça Antoni Pujadas i Nirell, 3
PREMIUM HOUSES Mataró
Avda. Maresme, 143
PREMIUM HOUSES Sant Pol de Mar
Carrer Nou, 51
PREMIUM HOUSES Sitges
Avda. Camí­ dels Capellans, 81 Local 3
PREMIUM HOUSES Llavaneres
Avda. Catalunya, 2