- 1.100.000 €
- 412 m²
- 504 m²
- 5 Habitacions
- 4 Banys
- 3 Places de parquing
Casa en venda a Alella a la Serreta
En una de les zones més exclusives d'Alella hi ha aquesta casa singular, pensada per als qui valoren la tranquil·litat i el confort al seu dia a dia, sense renunciar a una distribució pràctica i funcional.
L´entrada principal ens porta a un ampli rebedor que connecta amb el saló-menjador i la cuina integrada, un espai diàfan, ple de llum natural, amb sortida directa al jardí ia la terrassa amb porxo, perfecta per a moments de relax o trobades a l´aire lliure. En aquest mateix nivell s'ubica també un bany complet i una àrea independent que inclou una segona cuina, un dormitori i un bany, ideal per allotjar convidats o utilitzar com a zona de servei totalment autònoma.
A la planta superior, un distribuïdor espaiós dóna accés a tres habitacions dobles ia un bany complet. La protagonista és la suite principal, que disposa d´amplis armaris encastats i un bany en suite amb dutxa i banyera.
La planta baixa acull un garatge amb capacitat per a tres vehicles i tres estades addicionals: dues polivalents, amb possibilitat de convertir-se en despatx, gimnàs o sala de jocs, i una altra pensada per a traster.
Es tracta d'un habitatge lluminós, versàtil i molt ben aprofitat, situat a Alella, en un entorn privilegiat proper a la platja, a col·legis internacionals de prestigi ia un exclusiu club esportiu.
Detalls
-
A
92-100 -
B
81-91 -
C
69-80 -
D
55-68 -
E
39-54 -
F
21-38 -
G
1-20
Sobre Alella
Amb una llarga tradició vinícola des de la seva època romana, Alella és el centre i capital de vins amb DO. Els seus 4 cellers, amb assolellades vinyes davant de la mar, produeixen excel·lents vins. Molt benvolguts en el mercat internacional. A més, la seva pròxima situació a Barcelona fan d'ella una de les poques poblacions del Maresme que té accés directe, per carretera, a la comarca veïna del Vallés Oriental. Alella compta amb una àmplia oferta d'habitatges amb un fort caràcter residencial d'alt nivell.