Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la teva accessibilitat, personalitzar i recopilar informació estadística sobre la teva navegació. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK
  • 890.000 €
  • 500 m²
  • 700 m²
  • 5 Habitacions
  • 4 Banys

Magnífica casa amb piscina en venda al centre de Teià

preu
890.000 €
mida
500 m²
parcel·la
700 m²
Habitacions
5
Banys
4

Casa al centre urbà de Teià, a prop de tots els serveis, escoles, zona comercial i a pocs minuts de l'autopista que ens comunica amb Barcelona en vint minuts. Envoltada d'un bonic jardí, en el qual s'ha situat una gran piscina, la casa es troba molt ben distribuïda.

A la planta baixa se'ns obre un magnífic saló amb sortida directa a porxo, presidit per una gran xemeneia. Al costat de la mateixa, la gran cuina i totalment independent una zona de rentat i planxat; a la mateixa planta s'ha disposat un dormitori doble gran amb el seu bany i una altra habitació ocupada actualment per un despatx i al costat un bany de cortesia.
Per unes boniques escales arribem a la zona de nit formada per tres dormitoris dobles amb un bany que els dona servei i amb sortida a una gran terrassa, la màster suite, amb el seu gran bany i sortida a una segona terrassa i una altra gran habitació, actualment com saló per als més joves de la casa.

Finalment, a la part soterrani s'ha disposat un altre gran saló a manera de celler, també amb llar de foc i una cuina americana. Tenim a disposició un garatge tancat per a quatre cotxes.

Detalls

piscina
calefacció
telèfon
xemeneia
seguretat
Certificat energètic
  • houseA
    92-100
  • houseB
    81-91
  • houseC
    69-80
  • houseD
    55-68
  • houseE
    39-54
  • houseF
    21-38
  • houseG
    1-20

Sobre Teià

És una població amb un marcat caràcter residencial, però que encara conserva en el seu centre històric moltes de les seves masies i cases típiques de poble amb pati posterior. Compta amb diverses urbanitzacions que completen el seu nucli urbà, diverses de les quals gaudeixen de panoràmiques vistes a la mar i al skyline de Barcelona. Al estar inclosa dins de la DO d'Alella té una considerable extensió d'assolellades vinyes que produeixen excel·lents vins.

Sol·liciti més informació
Ref.PH101012

Propietats similars

PREMIUM HOUSES Barcelona
Avda. Pau Casals, 5
PREMIUM HOUSES Alella
Plaça Antoni Pujadas i Nirell, 3
PREMIUM HOUSES Mataró
Avda. Maresme, 143
PREMIUM HOUSES Sant Pol de Mar
Carrer Nou, 51
PREMIUM HOUSES Sitges
Avda. Camí­ dels Capellans, 81 Local 3
PREMIUM HOUSES Llavaneres
Avda. Catalunya, 2