Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la teva accessibilitat, personalitzar i recopilar informació estadística sobre la teva navegació. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK
  • 780.000 €
  • 328 m²
  • 514 m²
  • 4 Habitacions
  • 2 Banys
  • 1 Plaça de parking

Casa amb jardí en venda a Cabrils

preu
780.000 €
mida
328 m²
parcel·la
514 m²
Habitacions
4
Banys
2
parking
1

Estupenda casa a 4 vents a Cabrils de 328 m de superfície en una parcel·la de 514 m cantonera.
Una casa ideal per a una família amb l'avantatge d'estar en ple centre del tranquil poble de Cabrils, prop dels comerços, transport públic i col·legis. És el poble gastronòmic del Maresme per excel·lència, combina modernitat i tradició, situat molt prop del mar i envoltat de muntanyes, un poble ple de contrastos on es respira qualitat de vida en estat pur.
Disposa de 4 habitacions dobles, totes exteriors, 2 banys complets, cuina, saló menjador amb sortida al jardí, un preciós celler, sala polivalent actualment destinada a llibreria i sala de jocs, garatge i un traster.
Envoltada d'un bonic jardí amb piscina i zona de barbacoa, dotada amb un sistema complet de seguretat i alarma dins i fora de la casa amb càmeres de vigilància; calefacció en tot l'habitatge amb funcionament independent a cada planta.
Altres extres com una acollidora xemeneia al saló i zona de bugaderia.

Detalls

piscina
calefacció
xemeneia
seguretat
parking
Certificat energètic
  • houseA
    92-100
  • houseB
    81-91
  • houseC
    69-80
  • houseD
    55-68
  • houseE
    39-54
  • houseF
    21-38
  • houseG
    1-20

Sobre Cabrils

Cabrils és una població mil·lenària, amb documentació acreditada de l'any 996. Es troba situada en una petita vall protegida per altes muntanyes i amb molta irradiació solar tot l'any, a només 3 km de la platja, la qual cosa també li permet gaudir de la brisa marina a l'estiu. La suma de totes aquestes característiques excepcionals fan de Cabrils un lloc privilegiat. No és d'estranyar doncs, que la primera urbanització que es va construir a Espanya, de nom Montcabrer, fos aquí. A més, és una població totalment orientada a la gastronomia, ja que compta amb molts dels millors restaurants del Maresme i fa més de 30 anys que celebra una Fira Gastronòmica a l'estiu amb assistències multitudinàries.

Sol·liciti més informació
Ref.PH101621

Propietats similars

PREMIUM HOUSES Barcelona
Avda. Pau Casals, 5
PREMIUM HOUSES Alella
Plaça Antoni Pujadas i Nirell, 3
PREMIUM HOUSES Mataró
Avda. Maresme, 143
PREMIUM HOUSES Sant Pol de Mar
Carrer Nou, 51
PREMIUM HOUSES Sitges
Avda. Camí­ dels Capellans, 81 Local 3
PREMIUM HOUSES Llavaneres
Avda. Catalunya, 2