• 850.000 €
  • 270 m²
  • 800 m²
  • 5 Habitacions
  • 4 Banys
  • 2 Places de parquing

Adossat amb encant a L'Aragai

preu
850.000 €
mida
270 m²
parcel·la
800 m²
Habitacions
5
Banys
4
parking
2

Al barri de l'Aragai de Vilanova i la Geltrú trobem aquesta casa a tres vents rodada de jardí i amb un pati interior estil japonès. L'habitatge també compta amb un garatge amb capacitat per a dos cotxes.

La propietat es divideix en dues plantes. A la planta baixa trobem un ampli saló-menjador amb dues alçades i grans finestrals al pati interior. També hi trobem una cuina office amb sortida al jardí, tres habitacions dobles i dos banys complets. En aquesta mateixa planta hi trobem també el garatge amb capacitat per a dos cotxes i zona de safareig.

A la primera planta hi ha dues habitacions dobles en suite amb armaris de paret i una sortida a una àmplia terrassa amb vistes.

Addicionalment, la propietat compta amb pou i plaques solars.

El barri de l'Aragai de Vilanova i la Geltrú és un barri tranquil i proper a tots els serveis. Té al vostre abast el Club de Tennis i diverses escoles. Està ben comunicat amb un servei d´autobusos constants al centre de la ciutat i un àgil accés a carreteres en direcció Barcelona i Tarragona.

Detalls

AACC
calefacció
llar de foc
parking
armaris encastats
Certificat energètic
  • houseA
    92-100
  • houseB
    81-91
  • houseC
    69-80
  • houseD
    55-68
  • houseE
    39-54
  • houseF
    21-38
  • houseG
    1-20

Sobre Vilanova i la Geltrú

Vilanova i la Geltrú és una ciutat costanera situada en la costa sud de Barcelona, molt ben connectada amb les ciutats de Barcelona, Sitges i Castelldefels. Aquesta localitat permet als seus residents gaudir d'una vida tranquil·la sense renunciar a les comoditats més modernes.

Envoltada de belles platges de sorra daurada i aigües cristal·lines, gaudir del sol i de la mar durant tot l'any, practicar esports aquàtics o fer llargs passejos al llarg de la costa són alguns dels seus atractius. A més, el port esportiu ofereix l'oportunitat d'explorar la mar Mediterrània.

L'excel·lent qualitat de vida es complementa amb una gran infraestructura, animada vida cultural i oferta de serveis. La ciutat compta amb diferents opcions educatives, des d'escoles de qualitat fins a instituts i universitats pròximes. També hi ha una àmplia gamma de serveis mèdics, centres esportius, supermercats i botigues locals.

A Vilanova i la Geltrú, trobarà una variada selecció d'habitatges, que van des de grans cases amb vistes al mar fins a moderns pisos en complexos residencials. A més, la majoria compten amb terrasses, jardins o piscines.

Sol·liciti més informació
Ref.PHS101075

Propietats similars

Casa independent amb piscina a la venda a l'Aragai

Casa independent amb piscina a la venda a l'Aragai

Vilanova i la Geltrú
1.065.000 €
350 m²Mida961 m²Parcel·la4HabitacionsHab.5 Banys
A la zona d'Aragai, la més exclusiva de Vilanova, presentem aquesta meravellosa casa unifamiliar de 290m2 útils amb estades àmplies i lluminoses, sobre parcel·la completament plana de 960 metres quadrats. L'habitatge consta de dues plantes amb una gran entrada i un preciós jardí amb zona de barbacoa i piscina A la planta superior accedim a través d'una àmplia escala que porta a un majestuós saló menjador amb acabats de fusta noble i terres de marbre, on gaudir de la seva fabulosa xemeneia. En aquesta mateixa planta hi trobem una àmplia i moderna cuina. La zona de nit disposa de tres habitacions dobles, una en suite. A la planta baixa hi trobem un gran garatge, i el que ha esdevingut un fantàstic apartament, totalment reformat amb un gust exquisit i de qualitats de luxe. Compost d´un saló de 30m2 amb cuina americana incorporada i zona de bugaderia, i una habitació suite amb bany complet. Aquest apartament té uns grans finestrals a través dels quals es gaudeix de les vistes relaxades a la zona jardí. Compte amb total independència de l'habitatge principal, no obstant es comuniquen interiorment a través d'una còmodes escales. Ideal per rebre convidats, fins i tot perquè 2 famílies puguin conviure de manera independent. Aquest bell habitatge està envoltat d´un increïble jardí amb palmeres, arbres fruiters i un agradable porxo amb barbacoa d´obra i una gran piscina. De molt fàcil accés a autopista C-32 Bcn-Tgn i molt propera al nucli urbà de Vilanova i la Geltru i les seves platges.
Espectacular casa a quatre vents i piscina

Espectacular casa a quatre vents i piscina

Vilanova i la Geltrú
995.000 €
640 m²Mida1.655 m²Parcel·la5HabitacionsHab.5 Banys
A la venda espectacular casa a quatre vents de 640 m2 construïts a l'exclusiva urbanització d'Aragai al costat del Club de Tennis. AMB LLICÈNCIA TURÍSTICA! Es tracta d´un habitatge construït sobre una parcel·la de 1655 m2. Consta de 3 plantes, amb vistes al mar ia la muntanya, es troba en perfecte estat i llesta per entrar a viure. Gaudeix d'una gran lluminositat i un exterior preciós. A la planta baixa se situa un elegant rebedor. A banda del mateix, trobem l'ampli saló-menjador de més de 60m2 amb vistes al jardí. Pujant per una àmplia escala de fusta, trobem unes golfes amb vistes al mar, on actualment hi ha una biblioteca. Aquestes golfes podria obrir-se per comunicar amb els dormitoris de la primera planta. D´altra banda tenim la cuina, el menjador principal i el menjador d´estiu, espais molt càlids i lluminosos. A la planta baixa, també hi trobem un lavabo de cortesia i una habitació amb bany. Accedim a la primera planta on trobem 4 habitacions dobles, una en suite de 25m2 amb vistes mar que té banyera i dutxa hidromassatge. A la planta inferior hi ha el garatge amb una capacitat per a 3 cotxes, un safareig, la cambra de màquines i el celler. La façana de la casa és de maó cara-vista. L´habitatge té un jardí molt cuidat, amb magnífics arbres, gespa i una piscina espectacular. Les qualitats són excel·lents i els acabats de luxe, sostres de fusta i bigues vistes, portes massisses de fusta i persianes automàtiques amb finestres dobles de vidre i mosquiteres incloses. La casa està preparada per ser dividida en dos habitatges de bona mida, fàcilment ia un cost reduït. La rendibilitat de la casa de lloguer turístic es valora en uns ingressos bruts de 70.000€/any. Ubicada a la urbanització exclusiva de l'Aragai amb tots els serveis incloent el Club de Tennis, Col·legis i jardí infantil, ben comunicada amb parada de bus ia prop del centre de Vilanova i la Geltrú.

Les seves propietats visitades recentment

Exclusiva masia amb 58.000m2 de terreny en venda a Pineda de Mar

Exclusiva masia amb 58.000m2 de terreny en venda a Pineda de Mar

Pineda de Mar
1.700.000 €
1.178 m²Mida58.676 m²Parcel·la5HabitacionsHab.3 Banys
MES SERRA DEL PLA – Una finca única a Pineda de Mar Vistes de somni, història viva i un estil de vida incomparable Imagina despertar cada matí envoltat de naturalesa, amb la mar i la muntanya saludant-te des de la teva finestra. En Mas Serra del Pla, no sols compres una finca: fas teu un tros d'història, un refugi de pau, una experiència de vida. Situada en un enclavament privilegiat de la costa catalana, aquesta finca de gairebé 6 hectàrees ofereix el millor de dos mons: l'encant d'una masia del segle XVII ben conservada, i una espectacular casa independent, ideal per a viure tot l'any o com segona residència. Des de la seva ubicació estratègica als peus del Montnegre i amb vista al Mediterrani, aquesta propietat convida a desconnectar del soroll i reconnectar amb el que de veritat importa. La llum natural ho inunda tot, potenciant cada racó i creant una atmosfera càlida i serena. La masia original conserva la seva ànima rústica amb detalls d'època, mentre que l'espectacular casa a quatre vents ofereix espais funcionals i moderns: - Saló ampli i acollidor - Cuina equipada, cor de la llar - Dormitoris generosos - Estudi en torrassa amb bany, terrassa i vistes panoràmiques - Porxos i zones exteriors personalitzables - Piscina de disseny inspirat en César Manrique, perfecta per a gaudir en família o amb amics I encara hi ha més: La finca inclou quatre parcel·les urbanitzables en terrasses escalonades, totes amb espectaculars vistes i gran potencial per a inversió o desenvolupament d'habitatges unifamiliars. 863 m² 2.543 m² 2.756 m² 4.711 m² Preu del conjunt: 330.000 € Tot dins d'una única unitat d'actuació urbanística, amb un pla aprovat que permet edificar amb una ocupació del 30% i una edificabilitat del 50%. A tan sols minuts del centre de Pineda de Mar, tindràs a prop tots els serveis: supermercats, col·legis, oci, restaurants i accés ràpid a la platja i a Barcelona. Aquesta finca no és només una propietat. És un estil de vida. És espai, llibertat, naturalesa i futur. És la teva llar somiada, el teu projecte personal o la teva pròxima gran inversió. A què estàs esperant per a venir a descobrir-la? Contacta'ns i veuen a visitar-la. T'assegurem que t'enamorarà!
Gran pis en venda en finca règia amb vista al Cap de la Vila de Sitges

Gran pis en venda en finca règia amb vista al Cap de la Vila de Sitges

Centre
570.000 €
129 m²Mida4HabitacionsHab.2 Banys
Gran pis en venda en finca règia en el Cap de la Vila, centre geogràfic i vital de Sitges. L'apartament se situa en el tercer pis d'un edifici esquinero amb molta història. Té dues grans terrasses una de les quals dóna al carrer Parellades i l'altra al carrer Sant Francesc, totes dues per als vianants i amb molta vida. Aquestes terrasses són el millor observatori de la vida i els esdeveniments de Sitges. Entrem a l'habitatge de 127 m² a través d'un rebedor que es comunica amb el gran saló menjador de 30 m² amb xemeneia totalment funcional i accés a una terrassa *esquinera, des d'on poder gaudir de vistes al *Cap de la Vila, i el balcó més privilegiat a tots els esdeveniments de Sitges. La cuina és independent i està totalment reformada i equipada. És molt espaiosa i té una gran finestra amb vista a la mar. L'apartament posseeix quatre dormitoris amplis i lluminosos, tres dels quals són dobles i un individual però molt espaiós, tots amb armaris de paret, tots exteriors i un d'ells amb sortida a una agradable terrassa posterior. El bany principal és totalment nou, d'estil modern i té una gran dutxa de disseny. L'habitatge compta a més amb un segon bany també amb dutxa. Al costat d'aquest bany hi ha un quart destinat a bugaderia. L'habitatge té orientació sud, per la qual cosa és molt assolellada i alegre, no necessitant pràcticament calefacció en tot l'any. Com és *esquinera, també és molt ventilada i l'aire condicionat gairebé no s'utilitza. La localització és immillorable, en el cor de Sitges, a 2 minuts a peu de la platja, i amb tots els serveis al voltant.
Casa en venda amb impressionants vistes a la mar, piscina desbordant i ascensor

Casa en venda amb impressionants vistes a la mar, piscina desbordant i ascensor

Lloret de Mar
1.650.000 €
265 m²Mida3HabitacionsHab.6 Banys
Presentem aquesta bonica propietat situada a la urbanització de La Montgoda, una de les millors ubicacions a Lloret de Mar. Assentada en una parcel·la de 1.074 m² a tan sols 100 metres de la mar. Té una superfície construïda que ocupa 369 m² sent distribuïts en tres confortables plantes. En la segona planta és on es troba l'habitatge, consta d'un ampli saló menjador amb xemeneia i sortida a la piscina desbordant. Comunica amb una espaiosa cuina totalment equipada amb zona de bugaderia i un bany complet que dona servei a aquesta planta. En la superior, la zona de nit compta amb dues habitacions en suite amb banys complets, una habitació doble i un altre bany complet. Totes les habitacions disposen de sortida a la terrassa amb espectaculars vistes a la mar i armaris de paret. Els sòls són de marbre italià, té pre-instal·lació d'aire condicionat, plaques solars per a l'aigua sanitària, calefacció per conductes i ascensor en totes les plantes. En la planta baixa es troba el garatge amb capacitat per a dos cotxes i un altre en la part exterior de la propietat, una sauna i un bany complet. A 100 metres de la casa existeix un accés a una bonica cala de roques i a 10 minuts a peu es pot arribar fins a la platja anomenada "Cala Trons". La distància fins a la ciutat de Girona és de 44 km i a 77 km de Barcelona, totes dues ciutats amb aeroport.
PREMIUM HOUSES Barcelona
Avda. Pau Casals, 5
PREMIUM HOUSES Alella
Plaça Antoni Pujadas i Nirell, 3
PREMIUM HOUSES Mataró
Avda. Maresme, 143
PREMIUM HOUSES Sant Pol de Mar
Carrer Nou, 51
PREMIUM HOUSES Sitges
Avda. Camí­ dels Capellans, 81 Local 3
PREMIUM HOUSES Llavaneres
Avda. Catalunya, 2
Utilitzem cookies pròpies y de tercers per fer funcionar de manera segura la nostra pàgina web i personalitzar el seu contingut. Igualment, fem servir cookies per mesurar i obtenir dades de la navegació que realitza i per ajustar la publicitat als seus gustos i preferències. Premi el botó "Acceptar totes" per confirmar que ha llegit i acceptat l'informació presentada. Per administrar o deshabilitar aquestes cookies faci clic a "Configuració". Pot obtenir més informació a la nostra política de cookies.
Modificar cookies
Tècniques i funcionals Sempre activades
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades al disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Analítiques i personalització
Permeten fer el seguiment i l'anàlisi del comportament dels usuaris d'aquest lloc web. La informació recollida mitjançant aquest tipus de cookies s'utilitza en el mesurament de l'activitat del web per a l'elaboració de perfils de navegació dels usuaris per introduir millores en funció de l'anàlisi de les dades d'ús que fan els usuaris del servei. Permeten desar la informació de preferència de l'usuari per millorar la qualitat dels nostres serveis i oferir una millor experiència a través de productes recomanats.
Marketing i publicitat
Aquestes cookies són utilitzades per emmagatzemar informació sobre les preferències i les eleccions personals de l'usuari a través de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació. Gràcies a elles, podem conèixer els hàbits de navegació al lloc web i mostrar publicitat relacionada amb el perfil de navegació de l'usuari.