- 880.000 €
- 133 m²
- 4 Habitacions
- 2 Banys
Pis a primera línia de mar al centre
Al centre de Sitges tenim aquest pis a primera línia de mar. Gràcies a la seva orientació a sud gaudeix de llum natural tot el dia. El pis té una terrassa i balcó on es gaudeixen les vistes al mar. L'habitatge disposa de molt bona mida.
La zona de dia del pis es distribueix en un ampli saló-menjador amb sortida a un balcó amb vistes al mar. Més endavant trobem una cuina independent amb sortida a una terrassa. Seguidament, hi ha la bugaderia i un lavabo.
A la zona de nit el pis compta amb dues habitacions dobles, una en suite amb accés a una terrassa. Tot seguit, trobem dues habitacions simples. Tots els dormitoris porten armaris de paret.
Aquest pis ubicat al centre de Sitges. Aquesta és una zona de pas i que té al vostre abast fàcil accés tots els serveis essencials.
Detalls
-
A
92-100 -
B
81-91 -
C
69-80 -
D
55-68 -
E
39-54 -
F
21-38 -
G
1-20
Sobre Sitges
Situada al sud-oest de Barcelona, envoltada del parc natural del Garraf, Sitges és una popular ciutat costanera de Catalunya. Coneguda pel seu llarg passeig marítim envoltat de mansions, el seu preciós barri antic i els seus carrers amb molt de caràcter plenes de botigues, restaurants, bars i discoteques d'ambient. A més, en el Museu del Cau Ferrat i en el Museu Maricel es poden contemplar diferents obres artístiques del segle X fins al XX a primera línia de mar.