- 790.000 €
- 147 m²
- 72 m²
- 5 Habitacions
- 3 Banys
Casa de poble amb encant al centre de Sitges
Al centre de Sitges tenim aquesta casa independent amb encant i caràcter singular. La propietat es troba a dues passes de la platja. A més a més, es pot convertir en pisos per dret de vol i es pot construir una planta més.
La propietat es divideix en quatre plantes. A la planta baixa, zona de dia, hi ha un gran rebedor amb saló-menjador i una xemeneia. Tot seguit, hi ha una cuina independent amb sortida a un pati, un rebost i un lavabo que dóna servei a la planta baixa.
A la primera planta, zona de nit, tenim quatre habitacions, tres són dobles i una individual. Una de les dobles és de grans dimensions. Un. bany complet dóna servei a tota la planta. A més, en aquesta planta hi ha una gran terrassa amb vistes al carrer.
A la segona planta hi ha una altra habitació doble, un bany complet i una terrassa que dóna al carrer.
A la tercera planta, hi ha una gran terrassa que dóna a linterior de la poma amb orientació a oest.
La propietat està ubicada al centre de Sitges un barri que es caracteritza per la seva ubicació pel que fa a serveis essencials ia la platja.
Detalls
-
A
92-100 -
B
81-91 -
C
69-80 -
D
55-68 -
E
39-54 -
F
21-38 -
G
1-20
Sobre Sitges
Situada al sud-oest de Barcelona, envoltada del parc natural del Garraf, Sitges és una popular ciutat costanera de Catalunya. Coneguda pel seu llarg passeig marítim envoltat de mansions, el seu preciós barri antic i els seus carrers amb molt de caràcter plenes de botigues, restaurants, bars i discoteques d'ambient. A més, en el Museu del Cau Ferrat i en el Museu Maricel es poden contemplar diferents obres artístiques del segle X fins al XX a primera línia de mar.