Treballa amb nosaltres
T'agradaria formar part de la Immobiliària Líder de la Costa de Barcelona? Vols treballar amb el suport d'un equip professional, consolidat i altament estable?

A Premium Houses cada dia aprendràs detalls importants per a convertir-te en un professional d'èxit:
- Més de 15 anys en el Sector Immobiliari ens avalen.
- Amb més de 4.500 operacions d'intermediació realitzades.
- Un 60% de clients internacionals.
- Participaràs en totes les etapes del Procés Immobiliari, de la primera a l'última. En poc temps dominaràs la captació, la taxació, la cerca de noves propietats, com presentar una propietat, com valorar-la a preu de mercat, com generar i atendre visites, la negociació final i com es tanca una operació, la redacció dels contractes, assistir a la signatura oficial davant notari, detectar les oportunitats que genera el propi mercat, i moltes més. Convertir-te en un expert dependrà de tu.

Premium Houses és la Immobiliària de Luxe Líder de la Costa de Barcelona. La nostra especialitat consisteix a comercialitzar amb èxit les millors propietats de Barcelona amb ubicació molt pròxima al mar. És la tipologia més demandada pels compradors amb major poder adquisitiu i la nostra posició és de líder gràcies a:
- Disposar de la major cartera de propietats de luxe prop de la mar. Més de 1.000 propietats.
- Ser presents en 44 municipis de Barcelona molt pròxims al mar.
- Tenir desplegat un equip humà propi al llarg dels 101 km de la Costa de Barcelona. Des de Tordera a Cubelles.

A Premium Houses trobaràs la millor oportunitat per a construir un brillant futur.
- Formació interna pròpia.
- 5 Oficines obertes al públic en les millors localitzacions.
- Un equip de 48 professionals disposat a donar-te tot el seu suport.
- Àmplia presència en tots els portals nacionals i internacionals.
- Diversos departaments propis per a prestar el millor suport.
- Una permanent voluntat d'innovació i millora.
Organitza't el teu temps, utilitza la nostra infraestructura i veuràs dia a dia créixer els teus ingressos.

Els nostres Assessors realitzen tot el seu treball pensant a satisfer a les dues parts que sempre intervenen en tota transacció immobiliària. Són capaços de realitzar amb èxit qualsevol tipus d'operació en 10 idiomes. La seva permanència mitjana en l'equip és de 8 anys, i aquesta fidelitat ens permet garantir la màxima confidencialitat a tots els nostres clients.
Tens interès en el mercat immobiliari?
Posicions obertes a Premium Houses
Vols treballar de forma autònoma i ser el teu cap? Domines algun idioma? Tens tarannà comercial i és un bon negociador? T'agradaria treballar en equip? Aprofita l'oportunitat d'entrar en una gran organització, tria la posició que millor s'adapta a tu i envia la teva candidatura.

PremiumHouses es la Inmobiliaria de Lujo Líder de la Costa de Barcelona. Nuestra especialidad consiste en comercializar con éxito las mejores propiedades de Barcelona y alrededores con ubicación muy próxima al mar.
Con nosotros podrás aprovechar una magnífica oportunidad para construir un brillante futuro. El éxito está asegurado si sabes combinar tu trabajo y esfuerzo con todas las prestaciones y herramientas que la marca pone a disposición de todos sus Asesores.
Participarás en todas las etapas y actividades del Proceso Inmobiliario, en pocos meses ya sabrás dominarlas para empezar a construir tu propia cartera de propiedades y clientes. Podrás convertirte en tu propio jefe y administrar tu tiempo para sacarle el máximo partido.
Nuestra vocación, y la de todo nuestro equipo, es la de dar el máximo servicio a todos nuestros clientes, de forma profesional, eficaz y honesta, manteniendo siempre la más estricta confidencialidad.
Descripción del puesto
Serás el responsable de la captación de propiedades en tu zona y de la atención a los clientes compradores, o de alquiler, que te vaya adjudicando tu Director.
Funciones concretas a desarrollar en la zona prioritaria Barcelona
- Conocer todas las propiedades de la cartera PremiumHouses y revisarlas periódicamente
- Buscar e incorporar a la cartera nuevas propiedades que puedan interesar
- Atención y seguimiento continuado de los propietarios y clientes compradores adjudicados
- Coordinación, realización y documentación de todas las visitas comprometidas
- Negociación y cierre de operaciones, con el soporte de tu Director
- Registro de toda la operativa y documentación generada en nuestra base de datos
Requisitos
- Tener aptitudes para trabajar de forma autónoma
- Saber compartir y trabajar en equipo
- Dotes comerciales demostrables
- Dominar algún idioma. Preferentemente el inglés
- Disponer de vehículo propio
- Fluidez en el manejo de los paquetes office y programas informáticos más habituales
¿Qué te ofrecemos?
- Formar parte de la Inmobiliaria Líder de la Costa de Barcelona
- Trabajar con los mejores clientes y las mejores propiedades de lujo
- Formación interna a cargo de la marca
- Soporte de un amplio grupo de profesionales, herramientas y servicios
- Elevadas comisiones que pueden llegar hasta un 35% de la Comisión neta percibida
- Un futuro prometedor y estable si aceptas el reto
Envíanos tu candidatura y crece con nosotros.

PremiumHouses es la Inmobiliaria de Lujo Líder de la Costa de Barcelona. Nuestra especialidad consiste en comercializar con éxito las mejores propiedades de Barcelona y alrededores con ubicación muy próxima al mar.
Con nosotros podrás aprovechar una magnífica oportunidad para construir un brillante futuro. El éxito está asegurado si sabes combinar tu trabajo y esfuerzo con todas las prestaciones y herramientas que la marca pone a disposición de todos sus Asesores.
Participarás en todas las etapas y actividades del Proceso Inmobiliario, en pocos meses ya sabrás dominarlas para empezar a construir tu propia cartera de propiedades y clientes. Podrás convertirte en tu propio jefe y administrar tu tiempo para sacarle el máximo partido.
Nuestra vocación, y la de todo nuestro equipo, es la de dar el máximo servicio a todos nuestros clientes, de forma profesional, eficaz y honesta, manteniendo siempre la más estricta confidencialidad.
Descripción del puesto
Serás el responsable de la captación de propiedades en tu zona y de la atención a los clientes compradores, o de alquiler, que te vaya adjudicando tu Director.
Funciones concretas a desarrollar en la zona prioritaria Vilanova i La Geltrú
- Conocer todas las propiedades de la cartera PremiumHouses y revisarlas periódicamente
- Buscar e incorporar a la cartera nuevas propiedades que puedan interesar
- Atención y seguimiento continuado de los propietarios y clientes compradores adjudicados
- Coordinación, realización y documentación de todas las visitas comprometidas
- Negociación y cierre de operaciones, con el soporte de tu Director
- Registro de toda la operativa y documentación generada en nuestra base de datos
Requisitos
- Tener aptitudes para trabajar de forma autónoma
- Saber compartir y trabajar en equipo
- Dotes comerciales demostrables
- Dominar algún idioma. Preferentemente el inglés
- Disponer de vehículo propio
- Fluidez en el manejo de los paquetes office y programas informáticos más habituales
¿Qué te ofrecemos?
- Formar parte de la Inmobiliaria Líder de la Costa de Barcelona
- Trabajar con los mejores clientes y las mejores propiedades de lujo
- Formación interna a cargo de la marca
- Soporte de un amplio grupo de profesionales, herramientas y servicios
- Elevadas comisiones que pueden llegar hasta un 35% de la Comisión neta percibida
- Un futuro prometedor y estable si aceptas el reto
Envíanos tu candidatura y crece con nosotros.

PremiumHouses es la Inmobiliaria de Lujo Líder de la Costa de Barcelona. Nuestra especialidad consiste en comercializar con éxito las mejores propiedades de Barcelona y alrededores con ubicación muy próxima al mar.
Con nosotros podrás aprovechar una magnífica oportunidad para construir un brillante futuro. El éxito está asegurado si sabes combinar tu trabajo y esfuerzo con todas las prestaciones y herramientas que la marca pone a disposición de todos sus Asesores.
Participarás en las diferentes etapas de la Captación Inmobiliaria bajo la supervisión del Director de tu oficina, en pocos meses ya sabrás dominarlas para empezar a construir tu propia cartera de propiedades. Podrás convertirte en tu propio jefe y administrar tu tiempo para sacarle el máximo partido.
Nuestra vocación, y la de todo nuestro equipo, es la de dar el máximo servicio a todos nuestros clientes, de forma profesional, eficaz y honesta, manteniendo siempre la más estricta confidencialidad.
Descripción del puesto
Serás el responsable de la captación de propiedades en tu zona y del seguimiento de la oferta de propiedades de la competencia
Funciones concretas a desarrollar en la zona de Vilanova i La Geltrú
- Conocer todas las propiedades en venta y alquiler en tu zona y revisarlas periódicamente
- Buscar, localizar e incorporar a la cartera las nuevas propiedades que puedan interesar
- Realización de farmings periódicos en las subzonas definidas por tu Director de Oficina
- Determinación con el propietario de un precio de salida en línea con el mercado
- Registro de toda la operativa y documentación generada en nuestra base de datos
- Realización de una primera sesión fotográfica
Requisitos
- Tener aptitudes para trabajar de forma autónoma
- Saber compartir y trabajar en equipo
- Dotes comerciales y capacidad de argumentación demostrables
- Alto conocimiento del territorio de su Zona
- Disponer de vehículo propio
- Fluidez en el manejo de los paquetes office y programas informáticos más habituales
¿Qué te ofrecemos?
- Formar parte de la Inmobiliaria Líder de la Costa de Barcelona
- Trabajar con los mejores clientes y las mejores propiedades de lujo
- Formación interna a cargo de la marca
- Soporte de un amplio grupo de profesionales, herramientas y servicios
- Elevadas comisiones que pueden llegar hasta un de la Comisión neta percibida
- Un futuro prometedor y estable si aceptas el reto
Envíanos tu candidatura y crece con nosotros.

Premium Houses és la Immobiliària de Luxe Líder de la Costa de Barcelona. La nostra especialitat consisteix a comercialitzar amb èxit les millors propietats de Barcelona i voltants amb ubicació molt pròxima a la mar.
Amb nosaltres podràs aprofitar una magnífica oportunitat per a construir un brillant futur. L'èxit està assegurat si saps combinar el teu treball i esforç amb totes les prestacions i eines que la marca posa a la disposició de tots l'Equip Team.
Participaràs en diverses etapes i activitats del Procés Immobiliari, en pocs mesos ja sabràs dominar-les per a començar a funcionar amb plena responsabilitat i convertir-te en el millor suport de l'equip comercial.
Com la de tot el nostre equip, hauràs de practicar una actitud de màxim servei a tots els nostres clients, de manera professional, eficaç i honesta, mantenint sempre la més estricta confidencialitat.
Descripció del lloc de treball
Seràs el/la responsable de la recepció i manteniment general de l'oficina assignada, així com de donar el degut suport a l'Equip Comercial
Funcions concretes a desenvolupar
• Recepció dels clients i trucades telefòniques amb anotació de les dades rellevants.
• Mantenir l'oficina ordenada.
• Responsabilitzar-se de tot el material de l'oficina (paper, cafè, begudes….).
• Sol·licitud de documentació a propietaris, notaris i Registre.
• Procurar mantenir tota la documentació de les propietats al dia.
• Donar d'alta i de baixa en el sistema (CRM) les propietats de l'oficina.
• Portar el control de totes les claus de propietats dipositades en l'oficina.
• Coordinar les sessions amb el fotògraf.
• Facilitar tota la informació i realitzar tots els tràmits que els Assessors sol·licitin.
Requisits
• Bona presència i domini de l'anglès.
• Fluïdesa en el maneig dels paquets office i programes informàtics més habituals.
• Ser ordenada/o i organitzat/a.
• Preferiblement amb residència en la zona.
• Un mínim de 3 anys d'experiència professional demostrable en un lloc similar.
Què t'oferim?
• Formar part de la Immobiliària Líder de la Costa de Barcelona
• Treballar amb els millors clients i les millors propietats de luxe
• Formació interna a càrrec de la marca
• Suport d'un ampli grup de professionals, eines i serveis
• Salari fix i alta en la Seguretat Social
• Un futur prometedor si acceptes el repte i mostres ganes de progressar
Envia'ns la teva candidatura i creix amb nosaltres.

PremiumHouses és la Immobiliària de Luxe Líder de la Costa de Barcelona. La nostra especialitat consisteix a comercialitzar amb èxit les millors propietats de Barcelona i voltants amb ubicació molt pròxima a la mar.
Amb nosaltres podràs aprofitar una magnífica oportunitat per a construir un brillant futur. L'èxit està assegurat si saps combinar el teu treball i esforç amb totes les prestacions i eines que la marca posa a la disposició de tots els seus Assessors.
Participaràs en totes les etapes i activitats del Procés Immobiliari, en pocs mesos ja sabràs dominar-les per a començar a construir la teva pròpia cartera de propietats i clients. Podràs convertir-te en el teu propi cap i administrar el teu temps per a treure-li el màxim partit.
La nostra vocació, i la de tot el nostre equip, és la de donar el màxim servei a tots els nostres clients, de manera professional, eficaç i honesta, mantenint sempre la més estricta confidencialitat.
Descripció del lloc de treball
Seràs el responsable de la captació de propietats en la teva zona i de l'atenció als clients compradors, o de lloguer, que et vagi adjudicant el teu Director.
Funcions concretes a desenvolupar en la zona prioritària de Sitges
• Conèixer totes les propietats de la cartera PremiumHouses i revisar-les periòdicament.
• Buscar i incorporar a la cartera noves propietats que puguin interessar.
• Atenció i seguiment continuat dels propietaris i clients compradors adjudicats.
• Coordinació, realització i documentació de totes les visites compromeses.
• Negociació i tancament d'operacions, amb el suport del teu Director.
• Registre de tota l'operativa i documentació generada en la nostra base de dades.
Requisits
• Tenir aptituds per a treballar de manera autònoma.
• Saber compartir i treballar en equip.
• Dots comercials demostrables.
• Dominar algun idioma. Preferentment l'anglès.
• Disposar de vehicle propi.
• Fluïdesa en el maneig dels paquets office i programes informàtics més habituals.
Què t'oferim?
• Formar part de la Immobiliària Líder de la Costa de Barcelona.
• Treballar amb els millors clients i les millors propietats de luxe.
• Formació interna a càrrec de la marca.
• Suport d'un ampli grup de professionals, eines i serveis.
• Elevades comissions.
• Un futur prometedor i estable si acceptes el repte.
Envia'ns la teva candidatura i creix amb nosaltres.

PremiumHouses és la Immobiliària de Luxe Líder de la Costa de Barcelona. La nostra especialitat consisteix a comercialitzar amb èxit les millors propietats de Barcelona i voltants amb ubicació molt pròxima a la mar.
Amb nosaltres podràs aprofitar una magnífica oportunitat per a construir un brillant futur. L'èxit està assegurat si saps combinar el teu treball i esforç amb totes les prestacions i eines que la marca posa a la disposició de tots els seus Assessors.
Participaràs en totes les etapes i activitats del Procés Immobiliari, en pocs mesos ja sabràs dominar-les per a començar a construir la teva pròpia cartera de propietats i clients. Podràs convertir-te en el teu propi cap i administrar el teu temps per a treure-li el màxim partit.
La nostra vocació, i la de tot el nostre equip, és la de donar el màxim servei a tots els nostres clients, de manera professional, eficaç i honesta, mantenint sempre la més estricta confidencialitat.
Descripció del lloc de treball
Seràs el responsable de la captació de propietats en la teva zona i de l'atenció als clients compradors, o de lloguer, que et vagi adjudicant el teu Director.
Funcions concretes a desenvolupar en la zona prioritària de Castelldefels
• Conèixer totes les propietats de la cartera PremiumHouses i revisar-les periòdicament.
• Buscar i incorporar a la cartera noves propietats que puguin interessar.
• Atenció i seguiment continuat dels propietaris i clients compradors adjudicats.
• Coordinació, realització i documentació de totes les visites compromeses.
• Negociació i tancament d'operacions, amb el suport del teu Director.
• Registre de tota l'operativa i documentació generada en la nostra base de dades.
Requisits
• Tenir aptituds per a treballar de manera autònoma.
• Saber compartir i treballar en equip.
• Dots comercials demostrables.
• Dominar algun idioma. Preferentment l'anglès.
• Disposar de vehicle propi.
• Fluïdesa en el maneig dels paquets office i programes informàtics més habituals.
Què t'oferim?
• Formar part de la Immobiliària Líder de la Costa de Barcelona.
• Treballar amb els millors clients i les millors propietats de luxe.
• Formació interna a càrrec de la marca.
• Suport d'un ampli grup de professionals, eines i serveis.
• Elevades comissions.
• Un futur prometedor i estable si acceptes el repte.
Envia'ns la teva candidatura i creix amb nosaltres.