- 799.000 €
- 150 m²
- 3 Habitacions
- 3 Banys
- 2 Places de parquing
Dúplex amb vistes clares a Les Botigues
Al barri de les Botigues de Sitges tenim aquest dúplex amb vistes clares al mar ia la muntanya i en bon estat. La propietat es troba en una comunitat amb ascensor, piscina comunitària, pistes de tennis i de pàdel. A més, el dúplex té dues places de pàrquing.
La propietat es divideix en dues plantes, a la planta baixa, zona de dia, tenim un ampli i lluminós saló-menjador amb sortida a una terrassa amb vistes clares al mar. Tot seguit, hi ha una cuina independent amb sortida a una terrassa. Finalment, hi trobem una habitació doble i un lavabo de cortesia.
A la primera planta, zona de nit, tenim dues habitacions dobles, una en suite amb el vestidor i sortida a una terrassa amb vistes espectaculars. Finalment, un bany complet dóna servei a la planta.
El barri de les Botigues de Sitges és una zona tranquil·la tot l´any. És a prop del parc natural del Garraf i està ben comunicat amb l'autopista C-32 direcció Barcelona i l'aeroport del Prat.
Detalls
-
A
92-100 -
B
81-91 -
C
69-80 -
D
55-68 -
E
39-54 -
F
21-38 -
G
1-20
Sobre Sitges
Situada al sud-oest de Barcelona, envoltada del parc natural del Garraf, Sitges és una popular ciutat costanera de Catalunya. Coneguda pel seu llarg passeig marítim envoltat de mansions, el seu preciós barri antic i els seus carrers amb molt de caràcter plenes de botigues, restaurants, bars i discoteques d'ambient. A més, en el Museu del Cau Ferrat i en el Museu Maricel es poden contemplar diferents obres artístiques del segle X fins al XX a primera línia de mar.