Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la teva accessibilitat, personalitzar i recopilar informació estadística sobre la teva navegació. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK
  • 92.500 €
  • 300 m²
  • 907 m²

Terreny urbà amb projecte arquitectònic en venda a Sant Genís de Palafolls

preu
92.500 €
mida
300 m²
parcel·la
907 m²

És un nucli de població pertanyent al municipi de Palafolls, se situa entre les comarques del Maresme i del Vallès Oriental. Conegut per l'històric castell de Palafolls construït al segle X i la seva església d'estil romànic.
La superfície gràfica de terra és de 907 m² ascendents, amb una superfície edificable de 300 m² fins a tres plantes i amb accés a la via urbana. Qualificat per a construir una residència unifamiliar. Disposa d'un projecte arquitectònic visat, amb un 10% del terreny edificat, és a dir, compta amb murs de fonamentació i la finca es troba totalment tancada. Equipada amb subministrament d'aigua, electricitat, clavegueram i enllumenat públic.
A 1 km del nucli urbà. És una zona ideal per poder construir, ja que està molt a prop de la costa, pertany al parc natural del Montnegre i el Corredor. Hi ha molt bona comunicació entre carreteres i a tan sols 7 km de distància de Lloret de Mar, una població amb una àmplia oferta turística, cultural, paisatgística i arquitectònica. A més de les seves magnífiques platges.

Detalls

telèfon
Certificat energètic
  • houseA
    92-100
  • houseB
    81-91
  • houseC
    69-80
  • houseD
    55-68
  • houseE
    39-54
  • houseF
    21-38
  • houseG
    1-20

Cerques relacionades

Sol·liciti més informació
Ref.PH101252
PREMIUM HOUSES Barcelona
Avda. Pau Casals, 5
PREMIUM HOUSES Alella
Plaça Antoni Pujadas i Nirell, 3
PREMIUM HOUSES Mataró
Avda. Maresme, 143
PREMIUM HOUSES Sant Pol de Mar
Carrer Nou, 51
PREMIUM HOUSES Sitges
Avda. Camí­ dels Capellans, 81 Local 3
PREMIUM HOUSES Llavaneres
Avda. Catalunya, 2