Cases en venda a Barcelona Costa Sur

Ordenar per
Casa independent amb vistes al mar a Levantina

Casa independent amb vistes al mar a Levantina

Levantina, Sitges
2.975.000 €
396 m²Mida438 m²Parcel·la6HabitacionsHab.5 Banys
Al barri de Llevantina de Sitges tenim aquesta casa independent amb impressionants vistes al mar. La propietat té llicència turística, ascensor i un espaiós garatge per a almenys dos cotxes. La casa es divideix en quatre plantes; des de la primera, s´accedeix a una de les dues piscines que té la propietat ia un bany complet dóna servei a la zona d´aquesta piscina. A la segona planta tenim la zona de dia, composta d´un ampli saló-menjador amb llar de foc i vistes panoràmiques al mar des de qualsevol racó. El mateix saló té accés a una terrassa on hi ha el menjador d'estiu. La cuina, que també es troba en aquesta planta, és independent i té accés a una altra terrassa on hi ha la barbacoa i l'accés a la resta del jardí. Una habitació doble i un lavabo completen la planta. A la tercera planta, tenim la zona de nit, que es compon de tres habitacions dobles, la principal en suite, i totes amb sortida a una terrassa privada. Finalment, dos banys complets donen servei a tota la planta. A la quarta planta hi ha dues habitacions dobles més i un petit saló. Des del jardí, que es troba a la part del darrere de la casa, s'accedeix a l'altra piscina, una piscina infinita amb zona chill-out, zona de gandules i unes meravelloses vistes al mar i al poble de Sitges. El barri de Llevantina de Sitges compta amb una bona connexió amb la C-32 per anar a l'aeroport i Barcelona. Addicionalment, té una gran tranquil·litat durant tot l'any.
Casa independent amb terrassa i vistes al mar a Montemar

Casa independent amb terrassa i vistes al mar a Montemar

Castelldefels
1.390.000 €
322 m²Mida403 m²Parcel·la5HabitacionsHab.5 Banys
Al barri de Montemar de Castelldefels trobem aquesta casa independent amb jardí i terrassa. L´habitatge gaudeix de molta llum natural gràcies a la seva orientació a sud. La propietat es troba en perfecte estat i compta amb materials de qualitat molt alta. Lhabitatge es divideix en tres plantes. A la planta principal tenim la zona de dia, a la qual accedim a través d'un vestíbul a doble alçada amb sostre de vidre. La mateixa es compon d´un ampli saló-menjador amb llar de foc de recuperació de calor i accés a la terrassa amb vistes al mar. Tot seguit, tenim una cuina office que connecta al saló-menjador mitjançant una àmplia porta corredissa. Tot seguit, ens trobem amb dues habitacions dobles. Una en suite amb sortida a la terrassa. A la primera planta tenim la zona de nit. Ens trobem amb una habitació Master suite i accés a una terrassa solàrium amb vistes al mar. Compta amb dos vestidors, un abans un dormitori. La distribució es completa en un saló privat amb xemeneia i sortida al balcó. Un bany complet amb jacuzzi i un lavabo de cortesia donen servei a la planta. A més, hi ha una preinstal·lació per a cuina. Aquesta planta es pot convertir en un apartament independent. A la planta menys un, ens trobem amb un loft diàfan de 124m2 amb sostres a doble alçada i una enorme vidriera. Compte amb un dormitori, un bany complet, llar de foc recuperadora de calor i de preinstal·lació per a una cuina. Des de la mateixa, s'accedeix al jardí arbrat gaudint de total privadesa i la zona de barbacoa. El jardí compta amb dos búnquers independents polivalents i un aljub de 26.000m3. La propietat disposa de capacitat per aparcar dos cotxes i un traster. L'habitatge destaca pels seus materials de primera qualitat amb les següents característiques: tanca en acer corten, terrasses i balcons de fusta Ipé, finestres Technal i portes cuirassades, aïllament tèrmic i acústic, pintura ecològica, xemeneies recuperadores de calor i aljub que recupera pluvials. El barri de Montemar de Castelldefels es caracteritza per gaudir de molta tranquil·litat durant tot l´any. És a prop de tots els serveis essencials i de col·legis internacionals com la British School de Barcelona. Tot això sense renunciar a una molt bona connexió amb cotxe a la platja i al centre.
Casa independent amb piscina i jardí a Bellamar

Casa independent amb piscina i jardí a Bellamar

Castelldefels
950.000 €
317 m²Mida559 m²Parcel·la6HabitacionsHab.3 Banys
Al barri de Bellamar de Castelldefels tenim aquesta casa independent. L'habitatge gaudeix de molta llum natural i un espai exterior que destaca per la seva intimitat i privadesa. La propietat té un garatge amb capacitat per a dos cotxes. Lhabitatge es divideix en tres plantes. A la primera planta, tenim un saló amb xemeneia i una cuina independent. Tot seguit, hi ha quatre habitacions dobles, una en suite amb sortida a un balcó. Finalment, tenim un bany complet. A la planta segona ens trobem amb un altre gran saló amb xemeneia i sortida a un balcó que recorre la façana principal i lateral. Al costat hi ha una cuina de vidre amb vista sobre la piscina i la part posterior de la casa. Finalment tenim dues habitacions dobles, una en suite. Un bany complet dóna servei a la planta. A la planta baixa, hi ha un ampli saló amb sortida a una terrassa, aquesta zona de la propietat compta amb dues acollidores terrasses. A la part posterior de l'habitatge hi ha la zona de barbacoa i piscina a la qual també s'hi accedeix des d'una terrassa superior flanquejada per dues construccions independents, una destinada a cuina i una altra a sala de música. Cal destacar la gran privadesa i intimitat de què gaudeix aquesta zona de la propietat. El barri de Bellamar de Castelldefels és una zona residencial i tranquil·la tot l´any. És a prop de tots els serveis essencials i molt ben comunicada amb l´autopista, Barcelona i l´aeroport del Prat.
Casa independent amb vistes a L' Aragai

Casa independent amb vistes a L' Aragai

Vilanova i la Geltrú
2.100.000 €
522 m²Mida1.723 m²Parcel·la5HabitacionsHab.4 Banys
Al barri de l'Aragai de Vilanova i la Geltrú trobem aquesta casa ubicada en una gran parcel·la. La vivenda compta amb piscina i un ampli jardí; un ascensor que connecta totes les plantes i un garatge amb capacitat per a cinc cotxes. La propietat es divideix en tres plantes. A la planta baixa hi trobem un saló-menjador amb sortida al porxo ia la piscina. Tot seguit, hi ha una cuina office i un safareig. Completa la distribució d'aquesta planta una habitació doble i un bany. A la primera planta hi trobem la zona de nit. L´habitació en suite té dos vestidors i sortida a una terrassa amb vistes al mar. Addicionalment, hi ha tres habitacions dobles, una amb vestidor i dues amb armaris encastats. Un bany complet dóna servei als dormitoris. Al soterrani hi trobem una sala de festes amb cuina, un celler, un gimnàs i un bany. El garatge és excepcionalment còmode i ampli amb capacitat per a cinc cotxes. El terreny total de la propietat està format per dues parcel·les independents. En una trobem la casa amb la zona de piscina. A l'altra, que ara mateix és tota jardí, es podria construir una casa o segmentar-la. El barri de l'Aragai de Vilanova i la Geltrú és un barri tranquil i proper a tots els serveis. Té al seu abast el Club de Tennis i diverses escoles. Està ben comunicat amb un àgil accés a carreteres en direcció a Barcelona i Tarragona.
Masia a reformar amb gran terreny a Mas d'en Rafael

Masia a reformar amb gran terreny a Mas d'en Rafael

Vilanova i la Geltrú
995.000 €
409 m²Mida257.000 m²Parcel·la6HabitacionsHab.2 Banys
A la zona de Mes d'en Rafael de Vilanova i la Geltrú trobem aquesta finca de vint-i-cinc hectàrees de pinedes i prats amb una masia catalogada. L'extensió de la finca proporciona intimitat i tranquil·litat. El règim urbanístic de la finca permet l'obertura d'una hípica. La masia, construïda a principis del segle vint, figura en el catàleg de Masies de Catalunya. L'edifici consta de dues plantes que permeten la distribució de dos habitatges independents, cadascuna amb la seva entrada particular. La propietat disposa de cinc grans magatzems agrícoles. La planta baixa alberga les zones de dia i de nit. La zona de dia inclou un saló menjador amb xemeneia, cuina i un bany complet. El saló té accés directe al jardí. La zona de nit conté tres habitacions dobles. Contigu a aquesta planta es troba un magatzem amb un antic celler per a l'elaboració de vi propi. La primera planta conté un altre apartament independent amb distribució similar. La zona de dia comprèn saló menjador, cuina i un bany complet. La zona de nit inclou tres habitacions dobles. Un annex a aquesta planta ofereix dues habitacions dobles addicionals. A una certa distància de la masia principal se situa un conjunt de cinc grans naus agrícoles. La zona de Mas Rafael de Vilanova i la Geltrú es caracteritza per la seva tranquil·litat i bon accés a la C-32.
Villa romana amb piscina a Avinyonet del Penedès

Villa romana amb piscina a Avinyonet del Penedès

Avinyonet del Penedés
2.500.000 €
750 m²Mida2.500 m²Parcel·la10HabitacionsHab.10 Banys
Al municipi d'Avinyonet del Penedès trobem aquesta vil·la romana de grans dimensions. La propietat compta amb un jardí amb piscina també de gran extensió. Gràcies als seus finestrals i sostres alts, l'habitatge compta amb molta llum natural durant tot el dia. La propietat es compon de la casa principal i una casa de convidats. A la casa principal, tenim la zona de dia a la planta baixa, composta per un ampli saló-menjador i un comensal que pot rebre fins a deu i sis hostes. Des d'aquí surt a un pati de grans dimensions ordenat amb una font. Tot seguit, hi ha una cuina americana que convida a cuinar aprofitant la presència dels seus convidats o familiars. Finalment, un bany de cortesia serveix tota la planta baixa. La rajola de sòl utilitzada és de tipus hidràulica feta a mà. A la primera planta, tenim la zona de nit que es compon duna habitació principal en suite. Pujant la segona planta hi ha unes golfes amb un espai diàfan de 120m2. Els terres de totes les habitacions estan fets de bambú massís. Al soterrani tenim un apartament de servei compost per un saló-menjador i una cuina americana. A més, hi ha tres habitacions més en suite i una compta amb un despatx. Acabem amb una sala diàfana addicional a l'apartament. La casa de convidats està composta per quatre habitacions en suite, dues a la planta baixa i dues a la primera planta. A més, trobem unes àmplies golfes amb un bany complet. La propietat té un ampli jardí on hi ha una piscina adornada amb una font. Hi ha una pista de pàdel que convida a fer més esport. Finalment, la casa disposa de plaques solars. El municipi d'Avinyonet del Penedès és tranquil i és a prop del municipi d'Olivella. Es caracteritza per tenir la millor connexió del municipi amb Sant Pere de Ribes i Sitges. Tot això sense renunciar a una ubicació privilegiada pel que fa al parc natural del Garraf.
Casa a primera línia de mar a Vinyet

Casa a primera línia de mar a Vinyet

Vinyet, Sitges
9.950.000 €
622 m²Mida1.176 m²Parcel·la9HabitacionsHab.8 Banys
A l'exclusiu barri del Vinyet de Sitges trobem una de les millors propietats del municipi. Es tracta d'una vila a primera línia de mar construïda a principis de segle passat i reformada recentment amb els millors acabats. L´habitatge compta amb un gran jardí amb piscina i ascensor que connecta totes les plantes. Lhabitatge es distribueix en cinc plantes. A la planta hi trobem la zona de dia. Aquesta està composta per un saló, un menjador i una cuina amb illa. El saló té accés a un porxo encarat a mar des del qual també podem anar a la piscina de la vivenda. En aquest espai del jardí hi trobem una cuina i un menjador exteriors. El menjador i la cuina comparteixen una terrassa a la part posterior de la vivenda. Un bany complet dóna servei a la planta. A la primera planta hi trobem l'habitació principal en suite, amb vestidor i sortida a una terrassa, i una altra habitació en suite amb sortida a terrassa pròpia. A la segona planta hi trobem quatre habitacions dobles, dues en suite, i un bany complet que dóna servei a la planta. A la tercera planta hi ha una habitació sota teulada amb un lavabo i sortida a una terrassa amb vistes al mar. Finalment, la planta subterrània compta amb un garatge amb capacitat per a dos cotxes, dues habitacions de servei, una zona de rebost, una bugaderia i un bany complet. El barri del Vinyet de Sitges es caracteritza per la seva ubicació privilegiada pel que fa a la platja i per gaudir d´una gran tranquil·litat fins i tot durant els mesos d´estiu. Tot això sense renunciar a estar a pocs minuts del centre.
Espectacular casa acabada de reformar a la venda en Quintmar

Espectacular casa acabada de reformar a la venda en Quintmar

Quint Mar, Sitges
895.000 €
269 m²Mida592 m²Parcel·la3HabitacionsHab.5 Banys
Ubicada al tranquil barri de Quintmar trobem aquesta casa amb vistes clares i piscina. La casa ha estat reformada recentment, modernitzant-ne el disseny i utilitzant acabats de molt bona qualitat. La casa es distribueix en 4 plantes. Entrant a l'immoble trobem un espai de pàrquing per a dos cotxes grans i l'entrada a l'habitatge des d'on s'accedeix a l'ascensor de l'habitatge. Baixant a la planta -1 trobem la planta de dia que és un gran espai diàfan amb sostres de gran alçada. En aquesta planta hi ha un saló menjador gran amb cuina recent renovada, oberta al saló menjador, equipada amb mobles i electrodomèstics de primera qualitat. El saló menjador té llar de foc i està totalment envidriat mitjançant grans finestrals des dels quals s´accedeix a la terrassa i es gaudeix de vistes meravelloses a la muntanya i al mar. En aquesta mateixa planta hi trobem també un bany de cortesia. Baixant a la planta -2 hi ha la zona de nit. En aquesta planta hi ha 3 habitacions dobles totes en suite, cadascuna amb bany propi i armaris de paret. La màster suite disposa de vestidor i bany amb dutxa i banyera d'hidromassatge. A la planta -3 hi ha un altre gran saló, amb traster i bany, per la qual cosa podria condicionar-se com a apartament independent. També en aquest nivell hi ha la piscina. La casa està envoltada d'espai verd organitzat en terrasses i al nivell de la piscina, hi trobem un racó encantador de mida suficient per situar una zona de barbacoa i menjador d'estiu. La casa compta amb ascensor amb accés a totes les plantes, sistema d'alarma, aire condicionat i calefacció per conductes, dipòsit d'aigua de 4.000 litres i molts més detalls que en fan una autèntica meravella. El barri de Quintmar es caracteritza per ser tranquil durant tot l'any. La seva ubicació és privilegiada pel que fa al parc natural del Garraf. Tot això sense renunicar una bona connexió a l'autopista C-32.
Projecte de casa amb vista buidades a Quintmar

Projecte de casa amb vista buidades a Quintmar

Quint Mar, Sitges
1.249.000 €
208 m²Mida656 m²Parcel·la5HabitacionsHab.6 Banys
En Quintmar, Sitges trobem aquesta projecte d'habitatge modern amb vista buidades. La propietat comptarà amb jardí i piscina. En gaudir d'espais diàfans i d'orientació sud l'habitatge rebrà molta llum natural al llarg de tot el dia. L'habitatge es distribueix en una planta d'accés, una planta de zona de dia i una planta de zona de nit. La planta d'accés compta amb espai per a aparcar i una escala d'accés a la resta de la casa. La primera planta és on trobem la zona de dia. Està composta per una gran estada diàfana de saló, menjador i cuina. La cuina compta amb zona de rebost. En la mateixa planta també tenim un despatx i un bany de cortesia. Al mateix nivell d'aquesta planta tenim una gran terrassa des de la qual gaudir de les vistes buidades. La zona de nit en la planta baixa aquesta composta per una habitació en suite amb vestidor i tres habitacions dobles amb un bany compartit. Totes les habitacions tenen accés directe al jardí. Aquest jardí compta amb una piscina de gran grandària. En tractar-se d'una propietat de nova construcció compta amb totes les comoditats: climatització per conductes, plaques solars, etc. La casa té un termini de 12 mesos per a la seva finalització. Tots els acabats són personalitzables Quintmar es caracteritza per ser un dels barris més tranquils de tot Sitges. Compta amb una ubicació immillorable respecte al parc natural del Garraf sense renunciar a estar a poca distància amb cotxe de serveis i autopistes.
Està veient 77 cases en venda a Barcelona Costa Sur que disposem en la nostra cartera de propietats.
PREMIUM HOUSES Barcelona
Avda. Pau Casals, 5
PREMIUM HOUSES Alella
Plaça Antoni Pujadas i Nirell, 3
PREMIUM HOUSES Mataró
Avda. Maresme, 143
PREMIUM HOUSES Sant Pol de Mar
Carrer Nou, 51
PREMIUM HOUSES Sitges
Avda. Camí­ dels Capellans, 75 Local 4
PREMIUM HOUSES Llavaneres
Avda. Catalunya, 2
Utilitzem cookies pròpies y de tercers per fer funcionar de manera segura la nostra pàgina web i personalitzar el seu contingut. Igualment, fem servir cookies per mesurar i obtenir dades de la navegació que realitza i per ajustar la publicitat als seus gustos i preferències. Premi el botó "Acceptar totes" per confirmar que ha llegit i acceptat l'informació presentada. Per administrar o deshabilitar aquestes cookies faci clic a "Configuració". Pot obtenir més informació a la nostra política de cookies.
Modificar cookies
Tècniques i funcionals Sempre activades
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies per recopilar informació amb la finalitat de millorar els nostres serveis. Si continua navegant, suposa l'acceptació de la instal·lació de les mateixes. L'usuari té la possibilitat de configurar el navegador podent, si així ho desitja, impedir que siguin instal·lades al disc dur, encara que haurà de tenir en compte que aquesta acció podrà ocasionar dificultats de navegació de la pàgina web.
Analítiques i personalització
Permeten fer el seguiment i l'anàlisi del comportament dels usuaris d'aquest lloc web. La informació recollida mitjançant aquest tipus de cookies s'utilitza en el mesurament de l'activitat del web per a l'elaboració de perfils de navegació dels usuaris per introduir millores en funció de l'anàlisi de les dades d'ús que fan els usuaris del servei. Permeten desar la informació de preferència de l'usuari per millorar la qualitat dels nostres serveis i oferir una millor experiència a través de productes recomanats.
Marketing i publicitat
Aquestes cookies són utilitzades per emmagatzemar informació sobre les preferències i les eleccions personals de l'usuari a través de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació. Gràcies a elles, podem conèixer els hàbits de navegació al lloc web i mostrar publicitat relacionada amb el perfil de navegació de l'usuari.