- 480.000 €
- 134 m²
- 3 Habitacions
- 2 Banys
Pis en venda a Vilassar de Mar a primera línia de mar amb vistes
Magnífic habitatge de 134 m² construïts (115 m² útils) situat a la 1a planta d'un edifici totalment restaurat, amb ascensor, a primera línia de mar. És tota exterior, cosa que li proporciona gran lluminositat durant tot el dia.
Disposa d´un ampli saló-menjador amb sortida directa a una terrassa de 18 m² orientada al sud-est, ideal per gaudir de les vistes al mar.
Originalment comptava amb quatre dormitoris, encara que un s'ha adaptat com a sala d'estar, oferint més amplitud i versatilitat. Els dormitoris disposen d'armaris encastats i altell per a emmagatzematge extra.
Compte amb un bany complet amb banyera i un lavabo amb lavabo i WC, amb possibilitat de tornar a instal·lar la dutxa original.
Equipada amb calefacció de gas, aire condicionat i sistema d'alarma modern.
L'edifici, construït el 1971, ha estat reformat íntegrament tant a la seva estructura com a la seva façana.
S'hi inclouen dues àmplies places d'aparcament, molt còmodes, en el preu de venda.
A més, la propietat incorpora accions del Club Privat Marlaya, confrontant a l'edifici, amb accés a 2 piscines, pistes de tennis, gimnàs, parc infantil, pista de bàsquet/futbol sala, 2 frontons i club social amb restaurant.
Accés per als vianants directe a la platja, situada a només 150 metres, ia menys de 5 minuts a peu de l'estació de tren i tots els serveis del municipi.
Detalls
-
A
92-100 -
B
81-91 -
C
69-80 -
D
55-68 -
E
39-54 -
F
21-38 -
G
1-20
Sobre Vilassar de Mar
Vilassar de Mar és una població amb un gran front marítim, amb llarga tradició nàutica ja que disposava de drassanes pròpies que construïen grans navilis per a comerciar amb “Les Amèriques”. D'aquesta època encara es conserven 3 torres rodones de vigilàncies i defensa contra les incursions pirates. A principis del segle XX l'activitat agrícola i pesquera va deixar pas a una important indústria al voltant del cultiu de la flor. Actualment, està totalment consolidada com una localitat residencial i els seus habitatges es troben entre els més cotitzats de tota la Costa Nord de Barcelona.