- 329.000 €
- 211 m²
- 548 m²
- 6 Habitacions
- 3 Banys
Casa en venda amb dos habitatges a Fogars de la Selva
Presentem aquesta bonica casa a quatre vents situada a una de les millors zones de Fogars de la Selva. Ben comunicada, a prop dels principals serveis i comerços. Composta per dos nivells, assentada en una parcel·la de 548 m² dels quals, la superfície construïda és de 211 m². L'accés a la primera planta és molt còmode en ser a peu de carrer.
L'habitatge principal ofereix un ampli saló menjador amb llar de foc, sostres alts i sortida a una terrassa que envolta tot un lateral de la casa, al costat d'una original cuina independent tipus office amb sortida a la mateixa terrassa. D'altra banda, la zona de nit compta amb quatre habitacions dobles; un tipus suite i dos banys complets.
Unes escales interiors condueixen a la planta baixa, on hi ha un apartament compost per un saló menjador amb cuina americana, una habitació doble, una altra individual, un bany amb dutxa i una zona per a la bugaderia. Compta amb sortida a una gran terrassa al costat del jardí i la barbacoa. Ideal per reunir-se amb família o amics a les caloroses nits d'estiu. La parcel·la compta amb una zona d'estacionament exterior i possibilitat de construir una piscina.
Fogars de la Selva és un municipi amb una excel·lent comunicació tant per carretera com per la proximitat a l'AP-7. La distància fins a la ciutat de Barcelona és de 70 km i 40 km fins a Girona. A uns 15 minuts es pot gaudir de les belles platges de sorra blanca i aigües cristal·lines del Maresme i la Costa Brava.
Detalls
-
A
92-100 -
B
81-91 -
C
69-80 -
D
55-68 -
E
39-54 -
F
21-38 -
G
1-20