- 620.000 €
- 294 m²
- 128 m²
- 4 Habitacions
- 4 Banys
- 4 Places de parquing
Bonica casa adossada a Argentona amb vistes a la muntanya
Descobriu aquesta fantàstica casa adossada situada a l'encantador poble d'Argentona, en una zona tranquil·la i agradable, perfectament comunicada ia prop de tots els serveis.
La propietat es distribueix en tres plantes més una àmplia zona de pàrquing, oferint espais ben definits i funcionals. Destaca per la seva gran lluminositat i la seva distribució excel·lent. Disposa de tres àmplies habitacions dobles, una en suite, oferint un espai íntim i còmode per al descans.
Un dels grans atractius és la seva impressionant zona de pàrquing de 130 m², un espai versàtil amb múltiples possibilitats: des de crear un estudi independent, un despatx professional, una zona de jocs o fins i tot un gimnàs privat.
A l'exterior, trobareu un ampli pati banyat per la llum natural, perfecte per gaudir de reunions a l'aire lliure, moments de relax o activitats en família. A més, l'habitatge compta amb unes acollidores golfes amb accés a una terrassa privada, des d'on podràs contemplar unes boniques vistes obertes a la muntanya.
Una oportunitat única per viure en un entorn privilegiat, combinant tranquil·litat, espai i qualitat de vida.
Detalls
-
A
92-100 -
B
81-91 -
C
69-80 -
D
55-68 -
E
39-54 -
F
21-38 -
G
1-20
Sobre Argentona
Argentona és una població de l'interior molt tranquil·la envoltada d'un magnífic entorn natural. Dista només 6 km de la platja i està composta d'un antic nucli urbà amb encant i amb 7 urbanitzacions que ho rodegen. És potser, la població més fresca de tot el Maresme, la seva temperatura en qualsevol estació és sempre 3/4 graus més baixa. En els seus voltants es poden trobar nombroses deus d'aigües minerals i medicinals, sent La Font Picant la més famosa. El seu element més representatiu és el càntir, celebrant-se cada any una Fira molt concorreguda. És una ubicació ideal per als que busquen tranquil·litat i suaus temperatures.