Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per millorar la teva accessibilitat, personalitzar i recopilar informació estadística sobre la teva navegació. Si continues navegant, considerem que acceptes el seu ús. Pots obtenir més informació consultant la nostra política de cookies. OK
  • 1.200.000 €
  • 639 m²
  • 4.900 m²
  • 8 Habitacions
  • 4 Banys
  • 4 Places de parquing

Prop del Golf de Vallromanes - Costa BCN

preu
1.200.000 €
mida
639 m²
parcel·la
4.900 m²
Habitacions
8
Banys
4
parking
4

Luxosa propietat prop del prestigiós Golf de Vallromanes.
La seva estratègica ubicació permet un ràpid accés a l'autopista AP-7 (França-Barcelona) i a la costa de Barcelona. També té bones comunicacions per bus i tren.

La casa està construïda sobre una parcel•la plana d’aproximament 4.900m2 enjardinats on se situa la piscina.
Te una comoda distribució en planta on tenim el saló amb xemeneia i menjador que comuniquen amb la golfa on hi ha una zona de biblioteca, billar, bany de cortesia i trasters. També hi ha un despatx, habitació, cuina-office i zona de nit amb quatre habitacions i dos banys un d'ells en suite.
En el soterrani hi ha un ampli garatge per a quatre cotxes, zona de vestuari, safareig i acollidora zona de celler-menjador amb cuina equipada i sortida al porxo que dóna a la piscina.

Una propietat amb el més cuidat disseny i acabats de la màxima qualitat.

Detalls

piscina
calefacció
vistas a la montaña
xemeneia
seguretat
parking
terrassa
Certificat energètic
  • houseA
    92-100
  • houseB
    81-91
  • houseC
    69-80
  • houseD
    55-68
  • houseE
    39-54
  • houseF
    21-38
  • houseG
    1-20
Sol·liciti més informació
Ref.W-01SICP
PREMIUM HOUSES Barcelona
Avda. Pau Casals, 5
PREMIUM HOUSES Alella
Plaça Antoni Pujadas i Nirell, 3
PREMIUM HOUSES Mataró
Avda. Maresme, 143
PREMIUM HOUSES Sant Pol de Mar
Carrer Nou, 51
PREMIUM HOUSES Sitges
Avda. Camí­ dels Capellans, 81 Local 3
PREMIUM HOUSES Llavaneres
Avda. Catalunya, 2