- 3.050.000 €
- 2.340 m²
Ultimo gran terreny a la venda en Terramar, Sitges
Ultimo gran terreny a la venda en Terramar, una de les zones més exclusives de Sitges.
Solar de 2.340 m2, situat a la urbanització de Terramar, prop de tots els serveis del poble, a tan sols 200 metres de la platja, amb una edificabilitat de 1.500 m², en un habitatge de dues plantes.
Sitges, un lloc exclusiu i especial, amb unes platges famoses pel seu encant i a tan sols 38 km de Barcelona. Aquest poble costaner és un preciós racó que mira al Mediterrani i permet viure en un context privilegiat per la seva ubicació i un clima molt afable tot l'any.
Sobre Sitges
Situada al sud-oest de Barcelona, envoltada del parc natural del Garraf, Sitges és una popular ciutat costanera de Catalunya. Coneguda pel seu llarg passeig marítim envoltat de mansions, el seu preciós barri antic i els seus carrers amb molt de caràcter plenes de botigues, restaurants, bars i discoteques d'ambient. A més, en el Museu del Cau Ferrat i en el Museu Maricel es poden contemplar diferents obres artístiques del segle X fins al XX a primera línia de mar.