- 2.975.000 €
- 396 m²
- 438 m²
- 6 Habitacions
- 5 Banys
Casa independent amb vistes al mar a Levantina
Al barri de Llevantina de Sitges tenim aquesta casa independent amb impressionants vistes al mar. La propietat té llicència turística, ascensor i un espaiós garatge per a almenys dos cotxes.
La casa es divideix en quatre plantes; des de la primera, s´accedeix a una de les dues piscines que té la propietat ia un bany complet dóna servei a la zona d´aquesta piscina.
A la segona planta tenim la zona de dia, composta d´un ampli saló-menjador amb llar de foc i vistes panoràmiques al mar des de qualsevol racó. El mateix saló té accés a una terrassa on hi ha el menjador d'estiu. La cuina, que també es troba en aquesta planta, és independent i té accés a una altra terrassa on hi ha la barbacoa i l'accés a la resta del jardí. Una habitació doble i un lavabo completen la planta.
A la tercera planta, tenim la zona de nit, que es compon de tres habitacions dobles, la principal en suite, i totes amb sortida a una terrassa privada. Finalment, dos banys complets donen servei a tota la planta.
A la quarta planta hi ha dues habitacions dobles més i un petit saló.
Des del jardí, que es troba a la part del darrere de la casa, s'accedeix a l'altra piscina, una piscina infinita amb zona chill-out, zona de gandules i unes meravelloses vistes al mar i al poble de Sitges.
El barri de Llevantina de Sitges compta amb una bona connexió amb la C-32 per anar a l'aeroport i Barcelona. Addicionalment, té una gran tranquil·litat durant tot l'any.
Detalls
-
A
92-100 -
B
81-91 -
C
69-80 -
D
55-68 -
E
39-54 -
F
21-38 -
G
1-20
Sobre Sitges
Situada al sud-oest de Barcelona, envoltada del parc natural del Garraf, Sitges és una popular ciutat costanera de Catalunya. Coneguda pel seu llarg passeig marítim envoltat de mansions, el seu preciós barri antic i els seus carrers amb molt de caràcter plenes de botigues, restaurants, bars i discoteques d'ambient. A més, en el Museu del Cau Ferrat i en el Museu Maricel es poden contemplar diferents obres artístiques del segle X fins al XX a primera línia de mar.