- 1.947 €
- 103 m²
- 20 m² Terrassa
- 4 Habitacions
- 2 Banys
Pis amb vista al mar, ascensor i pàrquing
Preciós pis de lloguer amb àmplia terrassa amb vistes al mar, en finca amb ascensor i plaça de pàrquing inclosa.
L’habitatge està situat en una cinquena planta real, i ofereix unes vistes i molta llum a totes les estances. Des d’un ampli distribuïdor trobem una primera habitació individual ideal per a un despatx o habitació de convidats, cuina menjador independent i saló d’uns 25 m², amb grans finestrals i vistes obertes. Les tres estances tenen sortida a una gran terrassa assolellada amb espai per a taula i cadires i chill out.
A la zona de nit disposem d’un passadís distribuïdor amb un bany complet i tres habitacions: una doble amb armari encastat i bany en suite i dues habitacions individuals. Els tres dormitoris tenen sortida a dos balcons amb orientació nord.
Totes les obertures són d’alumini amb doble vidre, terres de gres, fusteria interior de fusta, calefacció per radiadors de gas natural, aire condicionat per conductes, porta de seguretat, armari encastat a l’habitació doble i tendal a la terrassa. A la sortida de la cuina a l’exterior trobem un quarto amb la rentadora i espai d’emmagatzematge.
Índex de lloguer: 1.419,57 €
Últim contracte: 1.947,31 €
Gran tenidor: No
Està situat a la zona d’Els Molins, a pocs metres del centre de Sitges, envoltat de supermercats, farmàcia, escoles, parcs infantils, centre mèdic i a 500 metres de la platja. Excel·lent accés a l’autopista direcció Barcelona i a 8 min a peu de l’estació de trens de Sitges.
Detalls
-
A
92-100 -
B
81-91 -
C
69-80 -
D
55-68 -
E
39-54 -
F
21-38 -
G
1-20
Sobre Sitges
Situada al sud-oest de Barcelona, envoltada del parc natural del Garraf, Sitges és una popular ciutat costanera de Catalunya. Coneguda pel seu llarg passeig marítim envoltat de mansions, el seu preciós barri antic i els seus carrers amb molt de caràcter plenes de botigues, restaurants, bars i discoteques d'ambient. A més, en el Museu del Cau Ferrat i en el Museu Maricel es poden contemplar diferents obres artístiques del segle X fins al XX a primera línia de mar.