- 1.175 €
- 86 m²
- 3 Habitacions
- 2 Banys
Planta baixa de lloguer amb pati interior i en bon estat a Sitges
Planta baixa a la venda al barri Els Molins, a Sitges. L´habitatge té un pati interior gran accessible a partir de la cuina i l´ampli saló menjador. Addicionalment, es troba en bones condicions i compta amb porta blindada.
La zona de dia es compon d'un saló-menjador de bona mida. Des d´aquesta estada accedim al pati interior ia la cuina independent, que també connecta amb el pati.
La zona de nit està formada per tres habitacions. Una habitació en suite amb sortida al pati i dues habitacions dobles addicionals. Finalment, hi trobem un bany complet que dóna servei als dormitoris.
Índex de lloguer: 1034,95€
Últim contracte: 1.175,30€
Gran tenidor: No
El barri Els Molins de Sitges és conegut per tenir a tir de pedra tots els serveis. L'habitatge és a prop de l'autopista C-31 direcció Barcelona i Aeroport.
Detalls
-
A
92-100 -
B
81-91 -
C
69-80 -
D
55-68 -
E
39-54 -
F
21-38 -
G
1-20
Sobre Sitges
Situada al sud-oest de Barcelona, envoltada del parc natural del Garraf, Sitges és una popular ciutat costanera de Catalunya. Coneguda pel seu llarg passeig marítim envoltat de mansions, el seu preciós barri antic i els seus carrers amb molt de caràcter plenes de botigues, restaurants, bars i discoteques d'ambient. A més, en el Museu del Cau Ferrat i en el Museu Maricel es poden contemplar diferents obres artístiques del segle X fins al XX a primera línia de mar.